Het beantwoorden van een klacht op sociale media kan de belangenbehartiging van klanten met 25% verhogen.
Social media beheer uitbesteden is een efficiënte oplossing voor bedrijven die weinig tijd of middelen hebben om hun social media activiteiten zelf te beheren. Een digital agency als Home of the Brave beschikt over gecertificeerde experts, en maakt gebruik van geavanceerde analytics tools om de juiste stategie te bepalen voor jouw socials. Daarnaast zorgt onze studio met designers voor unieke en converterende content. Zo kan jij focussen op de core business, en geven wij jou social kanalen een boost om je doelstellingen te behalen op het gebied van merkreputatie en leads.
Het beantwoorden van een klacht op sociale media kan de belangenbehartiging van klanten met 25% verhogen.
De gemiddelde persoon bezoekt gemiddeld zeven verschillende social media kanalen per maand.
79% van de mensen zegt dat user generated content op sociale media hun aankoopbeslissingen aanzienlijk beïnvloedt
Elk bedrijf is uniek en heeft dus ook een eigen aanpak nodig. We doen eerst een grondige bedrijfsanalyse. Daarna bespreken we de behoeftes, wensen en doelen, en welke social media kanalen jij beheerd wilt hebben.
01
02
Met een solide, op maat gemaakte social media strategie gaan we aan de slag. We houden rekening met de identiteit van het bedrijf, de aan te spreken doelgroep. We zorgen voor overtuigende teksten en maken converterende content en halen het maximale uit ieder platform.
Ons team van experts houdt zich continu bezig met jouw social kanalen. We maximaliseren we de groei en engagement met nieuwe content. Door middel van inzichtelijke rapportages houden we je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.
03
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum
Naast contentcreatie zijn profielbeheer en community management de belangrijke aspecten van social media beheer. Het creëert de mogelijkheid om direct feedback te ontvangen van jouw doelgroep, wat nuttige informatie kan opleveren voor het verbeteren van de producten en diensten van jouw merk.
Ons team van marketeers werkt gericht samen met onze designers om unieke en aantrekkelijke content te ontwikkelen die aansluit bij de merkidentiteit van onze klanten. Of het nu gaat om tekst, beeld of video, wij zorgen ervoor dat de content consistent, relevant en aantrekkelijk is voor de doelgroep. Wij zijn bekend met alle kanalen en vormen van campagnes. Door ons netwerk zijn we altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen waar we met jouw business op in kunnen spelen.
Social media beheer is altijd maatwerk. De kosten variëren afhankelijk van de branche of markt waarin jouw bedrijf opereert, het budget en de doelstellingen van jouw business.
Onze tarieven zijn transparant en concurrerend. Er moet wel rekening gehouden worden met media kosten (campagnebudget), bureau kosten en eventuele creatie kosten voor visuals en videos. Aan de hand van deze factoren gaan we samen in overleg en maken we een begroting voor het opzetten en onderhouden van jouw social media kanalen.
Onze pakketten bieden flexibiliteit en kunnen worden aangepast aan jouw specifieke behoeften.
Het maken van een doordachte contentstrategie is essentieel om je social kanalen te laten groeien. Je kunt misschien wel mooie...
Hoe bepaal jij het juiste social media platform voor jou social media inspanningen? Hoe richt je je op de juiste doelgroep? In deze blog zullen...
Sociale media hebben een lange weg afgelegd sinds de tijd van MySpace halverwege de jaren 2000. Platformen die ooit werden gebruikt...
Social media beheer houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het creëren, plannen en uitvoeren van effectieve social media strategieën die aansluiten bij de doelen en doelgroep van jouw bedrijf. Daarnaast houd je je bezig met het monitoren en analyseren van de prestaties van social media kanalen. Dit alles met als doel: jouw merk op een positieve manier te presenteren op social media en bijdragen aan het opbouwen van een loyale community van volgers en fans.
Bepaal je doelen en doelgroep. Onderzoek welke content aansluit bij de interesses van je doelgroep en bijdraagt aan jouw bedrijfsdoelen. Daarna kies je de social media platformen die het meest geschikt zijn voor jouw bedrijf. Stel een schema op voor het maken en plaatsen van content. Zorg voor interactie en manage je marketingbudget wanneer je ervoor kiest om te adverteren. Door te meten en te analyseren wat wel en niet werkt, kun je je strategie steeds verder verbeteren.
Social media beheer uitbesteden aan een online marketing bureau is aan te raden omdat je kunt profiteren van de creativiteit en expertise van professionele contentmakers. Een marketingbureau ontwikkelt unieke en aantrekkelijke content die aansluit bij de merkidentiteit van jouw bedrijf. Zij hebben ervaring en de nieuwste tools en technologieën in huis om je social media prestaties te meten en te optimaliseren. Zo houd jij tijd over om te focussen op andere belangrijke zaken.