50% van de mensen koopt minstens één keer per maand via marketing-e-mails.
E-mailmarketing is een krachtige manier om contact te onderhouden met klanten en leads, en kan leiden tot klanttevredenheid, cross-selling/up-selling en leadgeneratie. Home of the Brave beschikt over jarenlange ervaring in e-mailmarketing, variërend van telecom labels met e-mail accounts met meer dan 500.000 adressen tot corporate organisaties als Shell waarbij je met 25.000 plus medewerkers communiceert.
Ons team van gecertificeerde specialisten maakt gebruik van de nieuwste software en tools om op data gebaseerde e-mailcampagnes te ontwikkelen. Door onze ervaring met klanten uit verschillende industrieën weten wij precies hoe we jouw doelen kunnen bereiken en je bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen. Zo kun jij je richten op jouw core business, terwijl wij zorgen voor meer leads en omzet tegen zo laag mogelijke kosten.
50% van de mensen koopt minstens één keer per maand via marketing-e-mails.
59% van de respondenten zegt dat marketing-e-mails hun aankopen hebben beïnvloed.
Er zijn 4 miljard dagelijkse e-mailgebruikers. Dit aantal zal naar verwachting stijgen tot 4,6 miljard in 2025.
Bij Home of the Brave beginnen we met een grondige analyse van jouw bedrijfsstrategie, doelen, behoeften en wensen. Vervolgens maken we een contentstrategie en bedenken een mail plan bestaande en bijbehorende email automation.
01
02
We bouwen een template met de visuele vormgeving & tone-of-voice van jouw bedrijf voor de e-mailcampagnes. We segmenteren jouw e-maillijsten op basis van jouw bedrijfsdoelstellingen en sturen gepersonaliseerde e-mails voor meer leads, sales en klanttevredenheid.
Na het verzenden van de e-mailcampagnes bespreken we met inzichtelijke rapportages de resultaten. Op basis van de data testen en optimaliseren we de campagnes om de kansen te benutten en het beste uit jouw marketing te halen.
03
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum
E-mailmarketing is een krachtig middel om iedere fase van de customer journey aan te pakken. Bij Home of the Brave richten we ons op 3 belangrijke fases: prospecting, aankoop en retentie. In de onderstaande vliegwiel-model zie je hoe email in elke laag en fase van marketing, sales en service een belangrijke rol speelt.
ProspectingIn de prospecting-fase ontwikkelen we een leadstraat, een reeks e-mails vanaf het moment van conversie tot de salesgekwalificeerde lead. Ons doel is om leads van de juiste informatie te voorzien en hen te begeleiden naar hun aankoopmoment.
In de aankoopfase richten we ons op prospects die klaar zijn om te kopen. Dit zijn leads die afkomstig zijn van offerteaanvragen of verlaten winkelmandjes op de website of doorgroeien uit prospecting-fase.
In de delight- of retentiefase richten we ons op het verhogen van de omzet bij bestaande klanten en werken we aan klantloyaliteit. Dit doen we door segmentatie van de klantenbestand en afstemmen van de nieuwsbrieven aanbod en deals op hun unieke behoefte en kenmerken.
E-mailmarketing is de goedkoopste onderdeel van gehele marketing mix. Email database heeft echter al geld gekost in werving van klanten of leads,. Deze kosten zitten meestal in je Google ads of social media kosten verweven. De overige kosten voor emailmarketing bestaan uit bureau kosten en software kosten.
Software kosten zijn voor de emailmarketing pakket die je hebt of een aboonement op dienst af te sluiten. Deze systemen maken het mogelijk om je database te segmenteren, emails templates maken en verzenden vanuit jouw domein. Wij zijn solution partner bij de meest bekende emailmarketting pakketten zoals: Hubspot, Klaviyo, ActiveCampaing, Mailchimp, spotler en Copernica.
Emailmarketing kosten bij Home of the Brave worden opgebouwd uit verschillende principes die wij inzetten om het succes te garanderen en is altijd maatwerk.
E-mailmarketing is een vorm van direct marketing waarbij bedrijven e-mails versturen naar hun doelgroepen. Het doel is om relaties op te bouwen, leads te genereren en conversies te stimuleren. Dit kan bijvoorbeeld door middel van nieuwsbrieven, promoties of gepersonaliseerde e-mails.
Om een effectieve e-mailstrategie te maken, moet je beginnen met het definiëren van je doelstellingen en het bepalen van je doelgroep. Vervolgens moet je ervoor zorgen dat de de content en inhoud van je e-mail aansluit op de wensen en behoeften van je doelgroep. Het is belangrijk om de merkidentiteit te communiceren en de frequentie van je e-mails goed te plannen. Door het kiezen van de juiste tools en software kun je gericht en geautomatiseerd campagnes uitvoeren en beheren. Analyseer altijd de resultaten van je inspanningen om je campagnes te optimaliseren en je ROI te verbeteren.
Door e-mailmarketing uit te besteden aan een marketingbureau, kun je profiteren van de creativiteit en expertise van professionele contentmakers. Zij weten hoe ze aantrekkelijke en effectieve content kunnen creëren. Met de expertise en ervaring van verschillende klanten kunnen zij een email strategie op maat maken die aansluit op je bedrijfsdoelen en de doelgroep. Daarnaast beschikken marketingbureaus ook over geavanceerde tools en technologieën voor het beheren en analyseren van e-mailcampagnes.
Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
KVK 66454441
BTW NL
8565.60.947.B.01