Contentmarketing genereert meer dan 3x zoveel leads als outbound marketing en kost 62% minder.
De drie belangrijkste doelen van content creatie zijn het stimuleren van de verkoop, het opbouwen van relaties met klanten en het vergroten van de naamsbekendheid. Het ontwikkelen van een huisstijl is een proces dat tijd, inzet en samenwerking vereist tussen verschillende afdelingen en professionals. Ons team van marketeers werkt gericht samen met onze designers om unieke en aantrekkelijke content te ontwikkelen die aansluit bij de merkidentiteit van onze klanten. Of het nu gaat om tekst, beeld of video, wij zorgen ervoor dat de content consistent, relevant en aantrekkelijk is voor de doelgroep. Wij zijn bekend met alle kanalen en vormen van campagnes. En door ons netwerk zijn we altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen waar we met jouw business op in kunnen spelen.
Contentmarketing genereert meer dan 3x zoveel leads als outbound marketing en kost 62% minder.
Over het algemeen draagt merkconsistentie bij aan een omzetstijging van 23%
Een kenmerkende kleur verhoogt de merkherkenning met 80%
Bij Home of the Brave beginnen we met een grondige analyse van jouw bedrijfsstrategie, doelen, behoeften en wensen. We bepalen de belangrijkste uitgangspunt voor de identiteit van het bedrijf. We analyseren de huisstijlen van concurrenten en bepalen hoe jouw bedrijf zich wilt onderscheiden.
01
02
We Implementern de huisstijl op de website en andere content-uitingsvormen, zoals social media en e-mail. We zorgen voor overtuigende teksten en maken converterende content. Hierbij houden we rekening met de verschillende soorten media en halen we het maximale uit ieder platform.
We zorgen voor consistente toepassing van de huisstijl in al jouw marketing- en communicatie-inspanningen. We monitoren de effectiviteit van de huisstijl en maak aanpassingen waar nodig om te voldoen aan de veranderende behoeften en trends.
03
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum
Content en branding is altijd maatwerk. De kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals de branche of markt waarin jouw bedrijf opereert. Maar ook de omvang en complexiteit van het project. Denk aan tone of voice, doelstellingen en het niveau van detail bij creatie van het ontwerp. Er zijn bureaukosten voor marketeers, designers en developers waar rekening mee gehouden moet worden.
Aan de hand van deze factoren gaan we samen in overleg en maken een begroting voor het opzetten en onderhouden van de marketing en communicatie inspanningen van jouw bedrijf.
Video inzetten als marketingmiddel is slim. Maar welk soort video ga je dan gebruiken? Live-action video is gaaf, alleen vaak erg kostbaar en...
Er is een reden waarom er zoveel tijd en geld in bewegende content wordt gestoken. Bewegende content trekt simpelweg de aandacht. Van...
Nu internet en nieuwe media steeds meer deel gaan uitmaken van ons leven, zien marketeers een grote verschuiving in de manier...
Branded content kan verschillende vormen aannemen zoals social media posts, blogs, video's, podcasts en meer. Het doel van branded content is de merkidentiteit te versterken en de doelgroep te betrekken bij jouw merk. Dit betekent dat de content moet aansluiten bij de visuele en tekstuele stijl van de merkidentiteit en de kernwaarden van jouw bedrijf. Door het gebruik van een consistente huisstijl in de branded content, kun je de herkenbaarheid van jouw merk vergroten en de merkbeleving versterken.
Bepaal je doelen en doelgroep. Onderzoek welke content aansluit bij de interesses van je doelgroep en bijdraagt aan jouw bedrijfsdoelen. Daarna kies je het kanaal wat het het meest geschikt is voor jouw bedrijf. Stel een schema op voor het maken en plaatsen van content. Zorg voor interactie en manage je marketingbudget wanneer je ervoor kiest om te adverteren. Door te meten en te analyseren wat wel en niet werkt, kun je je strategie steeds verder verbeteren.
Content marketing is tijdrovend en arbeidsintensief. Een marketingbureau kan helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit, die de basis vormt voor alle marketing- en communicatieactiviteiten van je bedrijf. Geef je zorgen uit handen en laat kwaliteit content maken die aansluit op je doelgroep. Hierdoor kun jij je richten op de kernactiviteiten van je bedrijf en kun je erop vertrouwen dat het marketingbureau een effectieve strategie ontwikkelt en implementeert om je bedrijfsdoelen te behalen.
Wij kosten geen geld, wij leveren geld op! Met die gedachte gaan we de samenwerking met jou aan. Samen stellen we vast wat klanten en prospects precies mogen kosten. Vervolgens maken we een plan en leven we dat met militaire precisie na om jouw doelen te realiseren. Elke euro die in de marketing gaat moet een acceptabele return on investment voor jou opbrengen.