Klantcase – The Coffee Factory

Hoe adverteer je een brede productcatalogus

Een SEA opzet die de uitgebreide productcatalogus in de markt kan tonen - met uiteraard een geweldige ROAS. 
Met deze vraag kwam The Coffee Factory

Opdracht

WIE

The Coffee Factory - Koffiespeciaalzaak & Premium JURA partner

WAT 

SEA succes behalen; van de kleinste melkslang tot de meest luxe machine

HOE

Een productmix neerzetten waarmee een flexibele target ROAS per productcategorie kan worden ingesteld.

De uitdaging

The Coffee Factory levert service en producten voor alle koffiefanaten, voor de beginnende barista tot aan de ervaren koffietovernaar. Een one size fits all aanpak met een grote productcatalogus wordt een one size fits none opzet. Daarnaast wil je zichtbaar zijn in iedere fase van de customer journey, maar je budget is niet oneindig. Waar leg je de focus op? 

Onze aanpak

The Coffee Factory vergt een SEA opzet die de uitgebreidheid van de productcatalogus omvangt, zonder verwarrend te zijn. Dat houdt in: een opzet die iedere productcategorie bevat, met een flexibele ROAS biedstrategie. Deze opzet is verrijkt met hoog relevante zoekwoordencampagnes die leiden tot sales en naamsbekendheid.

Resultaten SEA campagne

+ 52,7%

Klikken

+ 23,9%

Aankopen

+67,8%

Gemiddelde aankoop waarde

Ook impact maken met je SEA?

Meer sales en/of leads

Wij garanderen meer sales en leads voor jou met onze SEA campagnes

Meer omzet

Onze klanten zien gemiddeld genomen een stijging van 46% in omzet in het eerste halfjaar

Meer winnen

Wij vinden samen een op maat gemaakte oplossing voor jouw bedrijf waarmee jij meer gaat winnen in je sector