Klantcase – 50+ Mobiel

Winnen in een hoog concurrerende consumentenmarkt

Binnen een telecommarkt met veel concurrenten, waarvan sommigen jarenlang gevestigde namen - hoe ga je opvallen in de massa en je doelgroep bereiken? Met deze SEA uitdaging kwam 50+ Mobiel bij Home of the Brave.

opdracht

WIE

50Plus Mobiel - De nieuwste MVNO van Vodafone. Sim Only abonnement gericht op 50-plussers. 

WAT 

Meer sales uit SEA behalen, tegen een lagere CPA 

HOE

Merk USPs gebruiken als opzet voor SEA. Relevante zichtbaarheid genereren waarmee je succes in lower funnel fase bereikt.

De uitdaging

50Plus Mobiel positioneert zich in een hoog concurrende telecom markt als nieuwkomer voor klanten die service, gemak en voordeel zoeken. Opvallen is lastig, aangezien je de strijd aangaat met bekender concurrenten - met grotere budgetten. Hoe kan je zo effectief mogelijk jezelf op de markt zetten met een beperkt budget?

Onze aanpak

Choose your battles. Het vermijden van een biedingoorlog met de grote concurrenten, tot het merk sterk genoeg is. 
De USPs zijn als leidraad genomen voor de opzet van de SEA campagnes. In combinatie met een strakke doelgroep targeting verzekeren we dat we zichtbaar zijn met een sterke boodschap, binnen de relevante doelgroep - zonder het gehele budget kwijt te raken in de zoekwoordbiedingen.

Het resultaat?

+ 348%

Omzet

9,5x

Groei in sales

-65,59%

Gemid. kosten per sale

Ook impact maken met je SEA?

Meer sales en/of leads

Wij garanderen meer sales en leads voor jou met onze SEA campagnes

Meer omzet

Onze klanten zien gemiddeld genomen een stijging van 46% in omzet in het eerste halfjaar

Meer winnen

Wij vinden samen een op maat gemaakte oplossing voor jouw bedrijf waarmee jij meer gaat winnen in je sector