Website
Een bedrijf zonder website? Dat kan na 2020 niet meer. Na het ontwikkelen van een visuele identiteit konden we gelijk door. Het doel? Een professionele presentatie van BXT met een heldere profilering.
Lees hier meer over de visuele identiteit.
BXT doet niet aan borstklopperij, maar hoe vertel je dan dat men voor jou moet kiezen? Hiervoor hebben we de klanten van BXT aan het woord gelaten.
BXT is vanaf 2003 een van de meest toonaangevende specialisten op het gebied van telefonie- en netwerkoplossingen. Met hun persoonlijke aanpak zijn zij een echter partner voor hun klanten in plaats van leverancier. Dit wilden we graag een plek geven op de website. Naast het tonen en vertellen over hun diensten hebben we de klanten van BXT gevraagd iets over hen te vertellen. Wat een mooie woorden werden er met ons gedeeld! Een van onze favorieten: "Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen." Lekker Rotterdams ;-).
Ook een website die jullie bedrijfscultuur weerspiegeld?