Communicatieconcept & rebranding
Door de conclusies die voortkwamen uit de online performance check, werd duidelijk dat PCS toe was aan een rebranding en een nieuw communicatieconcept.
Bekijk hoe wij naar aanleiding van een online peformance check en een concurrentieanalyse de website opnieuw gebouwd hebben.
Vanuit de kernwaarden en klantbeloftes kwamen wij met de communicatiehaak: 'ProcesTechs, PCS levert alleen professionals en techneuten (techs) uit de procesindustrie.' Duidelijker kan het niet.
De stoffige en sombere staalblauwe kleuren zijn vervangen door een rijker palet met o.a. een groene signaal kleur. Het geheel oogt een stuk levendiger, krachtiger en frisser. Niet te corporate en nog steeds menselijk. Kleur speelt een grote rol in de rebranding en bepaalt in grote mate het nieuwe gezicht van PCS. Er is een subtiele vormtaal onstaan door de tekstballonetjes met de drie beloftes: Zeker, vast en vertrouwd. Dat is goed te zien op de compleet nieuwe website!
Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen?