50+ Mobiel branding

Logo, branding en visuele Identiteit

De nieuwe MVNO van Vodafone genaamd 50+ Mobiel vroeg ons om de nieuwste speler in de telecommarkt van een identiteit te voorzien waarmee zij de concurrentie met andere telecomgiganten aan kunnen gaan. 

50 mobiel logo groot
kleurencarousel_50+mobiel_kl_v2
50+mobiel_logo_klein_paars
50 mobiel bushok ad
50 mobiel harry piaggo 1460x930 gif min

De samensmelting van het kleurpalet, Harry's kleding, en zijn Piago

Een ware studie heeft ervoor gezorgd dat alle facetten van de visuele identiteit 360 graden toepasbaar zijn.

50+mobiel_logo_klein_paars
50 mobiel ad krant 1460pxl v2
50 mobiel harry 1460x930 gif min
50+mobiel_opbergmap_1460x2000_v4
mockup
bellen_harry_in_wikkel_50+mobiel_klein

Hoe hebben we dat gedaan?

Aan de hand van een drietal onderzoeken is gebleken dat de doelgroep behoefte heeft aan een sympathiek, betrouwbaar en servicegericht persoon. De keuze voor de personage van Handige Harry was al snel gemaakt. Op het logo en huisstijl van 50+ Mobiel hebben we langer zitten broeden. Net als de keuze over hoe Handige Harry eruit zou zien. En ook heel belangrijk: hoe hij mobiel zou zijn. Dankzij deze vragen hebben we hem uiteindelijk de Piaggio Ape gegeven. Zo is hij naast mobiel ook nog eens mobiel op 3 wielen.

Haalallesuit hh 50 mobiel 1460pxl