50+ mobiel branding

Logo, branding en visuele Identiteit

De nieuwe MVNO van Vodafone genaamd 50+ Mobiel vroeg ons om de nieuwste speler in de telecommarkt van een identiteit te voorzien waarmee zij de concurrentie met andere telecomgiganten aan kunnen gaan. 

De samensmelting van het kleurpalet, Harry's kleding, en zijn Piago

Een ware studie heeft ervoor gezorgd dat alle facetten van de visuele identiteit 360 graden toepasbaar zijn.

Hoe hebben we dat gedaan?

Aan de hand van een drietal onderzoeken is gebleken dat de doelgroep behoefte heeft aan een sympathiek, betrouwbaar en servicegericht persoon. De keuze voor de personage van Handige Harry was al snel gemaakt. Op het logo en huisstijl van 50+ Mobiel hebben we langer zitten broeden. Net als de keuze over hoe Handige Harry eruit zou zien. En ook heel belangrijk: hoe hij mobiel zou zijn. Dankzij deze vragen hebben we hem uiteindelijk de Piaggio Ape gegeven. Zo is hij naast mobiel ook nog eens mobiel op 3 wielen.

Copyright© 2020 Home of the Brave.
Alle rechten voorbehouden.

Interesse in een afspraak?

Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!