The Social Card

Logo en pasdesign

Nieuwe kortingskaart? Dan bel je Home of the Brave. De ontwikkelaars van Seniorenvoordeelpas lanceren een gloednieuwe kortingskaart: The Social Card. Wij mochten aan de slag met het logo, de huisstijl en het ontwerp van de pas!

Keycolor

Men herkent The Social Card aan zijn keycolor geel. Als je het hebt over aanbiedingen en een jong publiek, dan heb je het over geel.

Een merk waar je blij van moet worden

The Social Card is een voordeelpas waarmee men gebruik kan maken van exclusieve kortingen. Hoe meer mensen zich aansluiten bij The Social Card, hoe groter het aanbod van kortingen wordt. De drie pijlers voor de beeldtaal zijn het verbeelden van shoppen, kortingen en een sociaal aspect. De look & feel is positief en vrolijk. Iedereen wordt namelijk blij van korting. Dat is dan ook het idee achter het logo. Het is een samenvoeging van de kenmerkende vorm van een glimlach en de herkenbare vorm van een prijssticker. De look & feel wordt ook weerspiegelt in het ontwerp van de pas. De curves, de kleuren en vooral de springende, vrolijk shoppende mensen op zowel de voor- als achterkant. Je kunt er niet omheen: dit is een merk waar je blij van word.

Heb jij ook een merk waar ben blij van moet worden? Of wil je je op een bepaalde manier positioneren?

Interesse in een afspraak?

Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

verzend