Haringkop Spaarweken

Creatief concept en verdere executie

Het is voor winkeliers belangrijk om shoppen in het lokale eigen winkelcentrum extra aantrekkelijk te maken. Om de shopper in Vlaardingen aan te spreken hebben we de stadshistorie omgetoverd naar sympathieke spaaractie: de Haringkop Spaarweken.

Haringkop Spaarweken mock up display_GROOT compressed
Harinkop Spaarweken folder mockup 01 KLEIN compressed
Harinkop Spaarweken folder mockup 02 compressed
Haringkop Spaarweken mock up spandoek_GROOT compressed

*Haringkop

Vlaardingen stond vroeger bekend als dé haringstad van Nederland. Haar inwoners worden van oudsher dus haringkoppen genoemd!

Haringkop Spaarweken Poster02 mockup GROOT compressed
Haringkop Spaarweken Poster 03 mockup KLEIN compressed
Harinkop Spaarweken poster mockup 02 compressed

Copywriting is ook een vak!

Onze copywriter heeft voor deze actie behoorlijk ingehaakt (haha) op de geillustreerde haring wat het campagne beeld is geworden. Alles op heading niveau heeft wel iets te maken met vissen: "Vang hier uw kortingen" of "Vis hier uw boekje uit en vang een korting naar keuze". Stoepbordposters, advertenties, spaarkaarten, spaarboekjes, grote(re) displays, een landingspagina op internet met alle verse aanbiedingen en… de introductie van de haringkop als mascotte. Nu alleen nog een naam... Harry? Harry de Haringkop?  

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen?