Creatief concept en verdere executie
Het is voor winkeliers belangrijk om shoppen in het lokale eigen winkelcentrum extra aantrekkelijk te maken. Om de shopper in Vlaardingen aan te spreken hebben we de stadshistorie omgetoverd naar sympathieke spaaractie: de Haringkop Spaarweken.
Vlaardingen stond vroeger bekend als dé haringstad van Nederland. Haar inwoners worden van oudsher dus haringkoppen genoemd!
Onze copywriter heeft voor deze actie behoorlijk ingehaakt (haha) op de geillustreerde haring wat het campagne beeld is geworden. Alles op heading niveau heeft wel iets te maken met vissen: "Vang hier uw kortingen" of "Vis hier uw boekje uit en vang een korting naar keuze". Stoepbordposters, advertenties, spaarkaarten, spaarboekjes, grote(re) displays, een landingspagina op internet met alle verse aanbiedingen en… de introductie van de haringkop als mascotte. Nu alleen nog een naam... Harry? Harry de Haringkop?
Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen?