Haringkop Spaarweken

Creatief concept en verdere executie

Overal in Nederland hebben de winkeliers het moeilijk. Dus is het belangrijk om shoppen in het eigen winkelcentrum extra aantrekkelijk te maken. Zo bedachten we voor de retailers in ons eigen Vlaardingen een sympathieke spaaractie: de Haringkop Spaarweken.  

*Haringkop

Vlaardingen stond vroeger bekend als dé haringstad van Nederland. Haar inwoners worden van oudsher dus haringkoppen genoemd!

Copywriting is ook een vak!

Onze copywriter heeft voor deze actie behoorlijk ingehaakt (haha) op de geillustreerde haring wat het campagne beeld is geworden. Alles op heading niveau heeft wel iets te maken met vissen: "Vang hier uw kortingen" of "Vis hier uw boekje uit en vang een korting naar keuze". Stoepbordposters, advertenties, spaarkaarten, spaarboekjes, grote(re) displays, een landingspagina op internet met alle verse aanbiedingen en… de introductie van de haringkop als mascotte. Nu alleen nog een naam... Harry? Harry de Haringkop?  

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen?

Copyright© 2023 Home of the Brave.
Alle rechten voorbehouden.

Interesse in een afspraak?

Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!